10.2.2017

Yksitoista päivää laihdutusta

  Fyysisestä etenemisestä en tiedä, mutta ainakin henkisesti. Oikeasti, jos laihduttamisesta puhutaan niin tuntuu kuin olisin pudottanut jo monta kiloa! Olin eilen salilla, ja tein yksikseni treenin jonka fitness kuntoon pyrkivä siskoni opetti. Siellä kymmenen kilon palloa nostellessani mietin, miltä näyttäisi jos joku kuvaisi treenini. Ajattelin, että mitä jos kuvaisin sen oikeasti! Yhden nyt kuntosalitaipaleen alusta, ja toisen kuvaisin sitten kahden vuoden päästä (mikäli muutosta on tapahtunut siihen mennessä). Sitten yhdistäisin ne videoksi, ja se voisi olla motivaationa koko maailmalle.  Kunhan ensin vaan itse onnistun tässä. Mutta oikeasti, ajatelkaa sitä motivaation purkausta kun vaikka viiden kuukauden päästä katson sitä mun tämän kuukauden videota ja mahdollisesti huomaan että keho on muuttunut ja suoriudun vaikka vatsalihaksista paremmin (niin että pääsen ylös asti. Tällä hetkellä ne jää puoliväliin, mutta tuntuu kyllä silti koko yläkropassa).
  Joka tapauksessa, eilisen treenin jälkeen lihakseni ovat enemmän kuin kipeänä. Se on hyvä juttu ja todellakin tuntuu että olen tehnyt jotain - ja sitä paremmalle tuntuu jatkaa terveellisesti syömistä. On vielä totuttelua siinä, etten voikaan syödä herkkuja ympäri viikkoa: kun olen tottunut että aina kun käyn kaupassa, ostan jotain hyvää. Nope, ei enää. Eilen ostin proteiinipatukan ja novellea. Ja uskokaa tai älkää, ne riittivät minulle! Oli ihan okei kiertää karkkihylly! Onko teillä ideoita, mitä voisin syödä silloin, kun haluan jotain tosi hyvää ja seison puolituntia karkkihyllyn laidassa punnitsemassa vaihtoehtoja?
  Fyysisesti tosiaan oloni on tällä hetkellä vain särkyinen viiden salikerran jälkeen. Puntarilla kävin eilen (heti treenin jälkeen) ja paino oli noussut 2kg, eli se oli 104,6kg. Niin käy mulla aina kun aloitan liikkumisen, koska mun lihakset kerää herkästi nestettä itseensä (siis näin mä luulisin). Tietysti asiaan vaikutti sekin että olin juuri juonut lähes litran vettä.
  Odotan niin innolla sitä, kun käyn puntarilla ja se on alle sen aloituspainoni (102,9kg)!!
  -Jenni
  Ps. Olen saamassa n. Kolmen viikon jälkeen kaksi pientä robovauvaa (roborovskia). Tällä hetkellä odottelemme silmien aukeavan. ❤
 

2 kommenttia:

  1. Mulla kans aloituspaino yli 100kiloa, aloitin elämänmuutoksen tiistaina ja kauhulla odotan ekaa punnitusta hamaassa tulevaisuudessa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi paljon tsemppiä sulle! Me onnistutaan :)

      Poista

∞ Saa kommentoida vapaasti ja antaa mielipiteitä!
∞ Muita kunnioitetaan ja muistetaan käytöstavat.
∞ Ihanaa kun oot siinä!