13.2.2017

Kipua

  Olin pilateksessa, ja tunnin aiheena oli vatsa ja reidet.
  Luulin todella kuolevani sinne lattialle ja mietin koko ajan, että mitä mä teen täällä ja mikä mun elämän tarkoitus on, kun makasin salin lattialla jalat ilmassa ja yritin harjoittaa joitain syviä vatsalihaksia yhtä aikaa kun olin painanut nilkat kiinni toisiinsa. Fiilis oli kuitenkin hyvä kun lähdin paikalta, tosin pukukopeilla kyykistelin lattialla juoden vesipulloani tyhjäksi ja manasin vatsalihaksiani joita poltti enemmän kuin ikinä. Ja selitin jollekin mummolle koko pilatestunnin ja sen, miten olin onnistunut missäkin. Hän kuunteli ja naureskeli, ja kehotti hakemaan lisää vettä kerran teen nyt kuolemaa.
  Vatsalihakset ovat nyt niin kipeät, että juuri ja juuri saan hengitettyä ja noustua sängystä ylös, sama juttu sisäreisien ja pohkeiden kanssa. Mutta ei se mitään! Siis mun fiilis on oikeasti todella hyvä! Tuntuu että onnistun jossain. Oon huomannut muitakin terveysjuttuja jotka ovat tulleet, kun olen melkein 2 viikkoa syönyt hyvin ja liikkunut. Kuukautiset alkoivat pitkän tauon jälkeen, ja yöunet ovat syventyneet, mieliala on kohentunut hieman.

  Tosin tänään bussikortista loppui matkat! Olen hyvin sidoksissa bussikorttiin, sillä en pääse täältä kauppaan, kavereille, keskustaan, kirjastoon, saatika sinne salille. Ei ole rahaa, jolla ostaa lisää matkoja, joten seuraava salille pääsy on sitten, kun kela on hyväksynyt toimeentulotuki hakemukseni, jonka siis ne toivottavasti hyväksyy. Siihen asti olen kotona ja koulussa, enkä pääse salille enkä kauppaan. Enkä pääse personal trainer aikaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

∞ Saa kommentoida vapaasti ja antaa mielipiteitä!
∞ Muita kunnioitetaan ja muistetaan käytöstavat.
∞ Ihanaa kun oot siinä!