16.2.2017

Hei kattokaa kun mä yritän

    Käsivarret. Takareidet. Selkä. Ja hartijat - ne ovat niiiin kipeät. Miksi? Tein ensimmäistä kertaa sen PT:n saliohjelman!
    Se tuntui tosi hyvälle, ja oli oikeasti tehokas: olin kuolemaisillani jo ensimmäisen sarjan jälkeen mutta silti jaksoin. Sarjoja siinä on 3, ja se tuntui välillä vähän tylsälle tehdä kaikki uudestaan juuri kun oli päässyt loppuun, joten improvisoin muutamassa kohtaa ja tein sarjojen uusimisesta mielekkäämpää.
     Lopulta koko juttu päättyi niin, että minulta loppui motivaatio ennen kuin sain edes treenin loppuun - ehdin suorittaa 2/3 osaa valmiiksi - ja menin istumaan pukuhuoneeseen hikisenä ja väsyneenä. Toivon etten ole ensimmäinen jolle käy niin, ettei vaan kykene. Mieli oli maassa ja epäonnistumisen pelko jylläsi ajatuksissa - ihan vain siksi, etten saanut nostettua yhtä tankoa joka olisi pitänyt olla kyykyissä hartijoiden päällä, joten tein sen kahvakuulalla. Lisäksi samassa huoneessa treenaamassa oli kaksi naista jotka olivat paljon hoikempia kuin minä, ja osasivat paljon enemmän kuin minä. Ihailin heitä, mutta samalla koko kehoni ahdisti, ja ympärillä olevat peilit ahdistivat koska en voinut suojautua minnekään tekemään liikkeitäni - joku näki minut aina peilistä ja pelkäsin katseita. Ei niin että minuun kauheasti oltaisiin kiinnitetty huomiota. Pelkään, että ihmiset ajattelevat; "mitä noin lihava ihminen tekee täällä?" ja alkavat puhumaan siitä ääneen. -Laihdutan, hitto vie! Voi itsetuntoni heikkoutta. Toisaalta tämä sai minut yrittämään vielä enemmän, ja näyttämään niille naisille, että katsokaa vaan mua parin vuoden päästä. Sillon mä oon jotain ihan uutta.
    Yritän ryhdistäytyä taas. Haluan lisätä saliohjelmaan muutaman ihan oman jutun, jotta siitä tulee entistäkin hauskempaa. Kirjoitan sen puhtaaksi niin että se näyttää hienolle - oon tarkka näissä visuaalisissa jutuissa. Alan venyttelemään iltaisin antaumuksella ennen nukkumaanmenoa. Kyllä tämä onnistuu vielä, saattepa nähdä. Olen muuten pitänyt siitä pilateksesta! Se on tavallaan raskasta, tavallaan ei, eli kuntoiseni selviää siitä kyllä kunhan yrittää hieman. 

    Tänään siivosin koko asuntoni (paitsi vaatekaapin). Siirsin muutaman huonekalun paikkaa, imuroin kaikkialta, tiskasin, tyhjensin pöydät, luuttusin vessan lattian, siivosin jopa roskakaapin. Nyt on siistiä, ja olen ylpeä työstäni. Huomenna siskoni ja kaverimme tulee luokseni illaksi. 
...Niin, ja huomenna pitäisi myös pitää koulussa esitelmä vauvarokosta. 

  -Niiu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

∞ Saa kommentoida vapaasti ja antaa mielipiteitä!
∞ Muita kunnioitetaan ja muistetaan käytöstavat.
∞ Ihanaa kun oot siinä!