14.12.2016

En mä pelkää

 
Sinä vaikka et ole täydellinen 
en ole minäkään Jumalan kaltainen
 
 Ole vahva tai ihminen heikko
silti minä en pelkää sua 

Sinä leijua saat 
kunhan jalkasi koskevat joskus 
pintaan maan 
 
Minä rauhoittelen 
jos sun aaltosi kohoaa yli äyräiden
 
 Ole sellainen niin kuin sä tahdot 
sillä minä en pelkää sua
 
  Voihan jösses. Olen tänään soittanut puheluita, tehnyt tyhmiä ja hyviä sopimuksia (sopimusten teko ei ole mun juttu), allekirjoittanut juttuja ja vaikka mitä. Tiedättekö, se varmistui tänään kokonaan ja nyt kaikki asiat on täysin hanskassa. Ja hoidin kaiken päivässä loppuun! Eli lyhyesti sanoen, sovin että tästä asunnosta lopetetaan sähköt 3.1. Ja että uudessa asunnossa aloittaa uusi sähkösopimus 1.1. Otin uuteen asuntoon asuntovakuuden tms. Laitoin sinne myös netin. Maksoin kuukauden saunavuoron. Soitin vuokraisännälle, opkk:lle ja uudelleen vuokraisännälle, ja sitten vuokraisäntä soitti minulle. Saan majailla täällä tammikuun loppuun asti, eli on koko tammikuu aikaa muuttaa. Jep! Sitten kun saan vielä joskus avaimet palautettua ja uuden asunnon avaimet ja kamat kasaan niin sitten olen ready kaikkeen uuteen. Aika jännää. En tiennyt että asunnosta toiseen muuttaminen on näin stressaavaa. Kokemus tämäkin - en kyllä ihan heti ota hommaa uudestaan. Soittaminen lähes vieraalle ihmiselle on jotain kauheaa! Parasta kyllä oli, kun vuokraisäntä -ja emäntä päätti tulla takaoven kautta käymään, kun minä istuin yöpaidassa sohvalla juomassa teetä, ja lattialla oli vaatteita rintaliiveistä housuihin ja toppatakkiin. Keittiö oli yksi kaaos. Silleen, että joo, tervetuloa vain ja olkaa kuin kotonanne. Ihanaa kun tulitte käymään. 

  Menen huomenna taas verikokeisiin, jotta saadaan tietää että onko 147 tulehdusarvot ja muut lähtenyt laskuun. Toivottavasti on. Sitten alkaa selkäkivun oikea selvittely, johon toivottavasti saadaan jotain järkeä. Sitten menen kouluun, ja loppuillan siivoan. Perjantaina pikkusiskoni tulee yöksi sunnuntaihin asti. 

  Enää alle viikko jouluun! Näkyillään ♥
  Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

∞ Saa kommentoida vapaasti ja antaa mielipiteitä!
∞ Muita kunnioitetaan ja muistetaan käytöstavat.
∞ Ihanaa kun oot siinä!